APV i butik
Facebook E-mail Print Bookmark Add This

APV står for ”arbejdspladsvurdering”

 
Alle arbejdsgivere med én eller flere ansatte skal ifølge loven lave en skriftlig APV. Det er ledelsen og medarbejderne i fællesskab, der skal lave APV’en. Formålet er at få et godt arbejdsmiljø for alle i butikken.


APV’en kan hjælpe jer til at få overblik over arbejdsmiljøforholdene - hvad fungerer godt, og hvor er der eventuelle problemer, som skal løses og hvornår.

 

På den måde giver APV øget mulighed for at planlægge og prioritere arbejdsmiljøopgaverne i sammenhæng med virksomhedens øvrige aktiviteter og drift.

 

Klik i undermenuen til venstre hvis du vil læse mere om hvad kravene til APV er og hvad den skal indeholde.
Du kan også gå til trin 2 for at se, hvad du skal gøre for at komme i gang - eller til trin 3, hvis du er klar til at gå i gang med selve gennemførelsen af APV’en.